Sieeemka. Dawno już nie robiłam postów, ale to dlatego, że było po prostu za zimno na sesje :) No a dzisiaj byłyśmy sobie znowu z Niczką na spacerze. Tym razem wylądowałyśmy na lodowisku ^^ I tutaj macie pare zdjęć.
Opisując jednym słowem dzisiejszy dzień to jeeedna, wielka beka. :D Nie no, dawno się tak nie śmiałam. XD Następne sesje kiedyś tam. :) Możliwa sobota za tydzień.
Masz dziecko?! hahahahaha nie moogę, a Nica łaadna :) *.* - Pola
OdpowiedzUsuńNiee no Pola, tylko nie Tyy! :D Nooms, bo Nica to śliczny człek *__*
UsuńNie jestem śliczna , zrozumcie to ślicznotki me ! : *****
OdpowiedzUsuńJesteś, głupku! <333
UsuńNo wlasnie jestes! Az za ! -,- :(( :********* - Pola
Usuń