dobra Werusia ( po tym sie powinnas domyslec kto pisze bo dzisiaj cie w parku tak nazwyalam haha XD ) ta typiara ubrana na czarno no tym zdjęciu jednym wyszła jak lamuska i mogłaś wstawić te podobne gdzie nie wyszła jak lamuska XD ale ogólnie zdjęcia ładne i faajnie było ♥ : * okej , kończę cisnąć z anonima , pa ; *
dobra Werusia ( po tym sie powinnas domyslec kto pisze bo dzisiaj cie w parku tak nazwyalam haha XD ) ta typiara ubrana na czarno no tym zdjęciu jednym wyszła jak lamuska i mogłaś wstawić te podobne gdzie nie wyszła jak lamuska XD ale ogólnie zdjęcia ładne i faajnie było ♥ : *
OdpowiedzUsuńokej , kończę cisnąć z anonima , pa ; *
Hahahahhaha, Lama lamusko nie jest laamersko. Czeepisz się tylko. xD Nooms♥ Nonooo, typiara z anonima. :D :****
Usuńjejciujejciujejciujejciujejciu : * : * : * : * : *
OdpowiedzUsuńpiękne zdjecia wyszły i dzielkuje Ci , kolejny raz : DD ♥♥♥♥
Dzięęękuję, no i proszę. :D <333
UsuńFaaajne zdj i najlepszego Kasia :) :* - Pola :)
OdpowiedzUsuńDzięęki :> A do życzeń się dołączam. :D
Usuńdziękuje : **************** - Kasia
Usuńa prosze, prosze. <15 raz xd> : ***
Usuń