środa, 25 kwietnia 2012

Siemaelocześć. :* No to dzisiaj kolejna pseudo sesja z Nicą, heu. :D Na dole pare zdjęć:




















Baardzo lubię te trzecie od końca. W powiększeniu dużo lepszy efekt :)  To na tyle, pa. :D

5 komentarzy:

  1. zdjęcia piękne *.*
    i racja w powiększeniu lepiej się oglada : DD
    fajnie fajnie , baaardzo fajnie : ***

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze te co mowilas i ostatnie,masz talent fotografko;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie te też mi się podobają, Nice nie podoba sie żadne. XD dzięki :**

      Usuń